Seguidores

jueves, 11 de noviembre de 2010

LAIA.. +16.


16… 16 anyets fa una petita persona, una petita persona que, encara que sigui baixeta i asqerosa, es una (per no dir la més) de les persones mes importants que han pogut haver pasat per la meva vida.. si, encara que no t’ho creguis, que mes completament igual (H)
Que ja son 2 anys, 2 pedazo d’anys compartits amb tu, em viscut de tot: Alegries, rallades, piques, secrets teus i meus, (i d’altres persones .. mwahaha). Hem virtut amors, amors meus( que no son pocs TT )amors teus. Em viscut tardes,matins,nits,hores al telefon(menrracordu d’aquell dia de casi 3h parlan…), ens ho em comfesta tot,sempre em tingut confiança la una a l’altre, hem plorat juntes, hem cantat juntas, fins hi tot em ballat juntas. Hem ingut xarlas llargas,llargisimas, ens em aconsellat, i em sapigut tiran endevan juntes, cadascuna amb els seus defectes, perque si, es vritat, cadascuna es diferent, pero d’aixo es tracta una bona amistat, de que sapigem estimarnos la una a l’altre ‘’a pesar’’ dels nostres defectes.. Pero com una sbonas personas tenim unas virtuds, las tevas la vritat esuqe mencanten. Saps escoltar a la gent (encara que avegades et costa deixa parlar nomes per tocar els nasos¬¬) , saps entendre a las persones perfectament( o bueno almenys amb mi ho fasTT) ets d’aquelles personas (minipersonas:$jaja) que nomes amb un somriure t’alegren el dia.. si sapigesis tu l’ho que em mola trobarte a las 8 del mati.. amb la sobada del milTT.. es com una bona manera de comensar el dia :) o als mitgdias, encara que testresi o et posi nerviosa o lo que vulguis(que ja se que soc aixi d’incordiTT) pero enserio.. m’encanta cunan avegades ens quedem las 2 a la plasa xunga aquella i no podem mai parar de parlar fins que alfinal una o l’altre(jo peruqe mestic pixan o tinc gana $ o tu perque te avia[que percert mencanta*-*] t’esta esperan per dinar) i que tota la conversacio quedi amb un.. ja parlerem.. o ja quedarem.. o aquestes cosas..que se perfectament que no es compleixen.. ¿que perque? Tu perfectament ho sps, NO TENIM TEMPS i aixo no magrada..TT estudis,insti,biblios i avegades paresens impideixen esta juntes[aixo comense a semblarse a una telenovela d’aquestas de yayus:$] i ufffff quina rabia TT a l’estiu em cansu de veuret(ajaj saps que no(A)) i a l’hivern no ens veiem TT.. pero traquila, l’ho o es fa esperar, i tu i jo el dia que quedem com pesronas normals la liarem parda mwahahah.. i aixo que se m’ha nat la olla.. per on anavem? A si, aixo.. esque sembla mentida que em puguis conexia tan.. saps com soc cuan m’emfadu i sobrtot a la minima s’aps els motius, s’aps la cara que poso cuan somric i estc segura que tens una imatge daquest somriure cuan penses en la Silvia.. perque de tan en tan em costa treurelaTT sps el perque dels perques que jo mateixa no entenc(siesqueeeeeeeeeeeeeeeeTT) hija mia que 2 anys no es diuen rapid, i que juntes apat de tota la llista inacabable que hem fer, crec que lo mes que em fet en aquetsa relacio( grr:$) es riure.. riem per tot.. per totas les paridas que diem, que si laiawomnapm, qe si la silvia mb las sevas tipicas(i topicas frases) per historias i parabnoias nostres(que crec que ningu entendria TT) per intents de fer trabetas, per aver caigut algun cop, per .. pff pels Hola-adeu del meu estimat germa, per la historia romantica que vem tenir en el seu moment jo i el teu germa, pel teu pare i la teva mara, pels meus etsimats papis i aixi fins a no acabar mai.. pero que etsres d evidaaaaaaaaaahdjkashkjd jajaj, que va, lo millor de tot es riure, i es molt millor riure acompanyada de personas com tu, nomes em queda dirte un felicitats i un espero mes moments al teu costat, perque els ‘’t’estimos’’ en aquetsa relacio sobran, ja ho sabem tot d’una amistat.. que mes podem descobrir?... FELICITATS MILLOR AMIGA<3

No hay comentarios:

Publicar un comentario